Tuesday, February 13, 2007

Det är min dag idag


Det är min dag idag. Och som Sigge Fürst en gång i tiden pratsjöng , att bullarna var extra trinda idag för det är min dag min dag idag. Ja en och annan bulle, kaka, tårta plus lite annat lär slinka ner under dagen kvällen natten..började redan tidigt innan ladugårdsstässing med kaffe och smörgås på sängen, Bunhahabian whisky och en fantastisk Ardy Strüwer lito hon lyckats hemlighålla köp av som present. Kolla bilden, älskar verkligen en bra saxofon, jazz eller blues spelar ingen roll men ändå. Just nu spelar Dexter Gordon så det blir att njuta med både ögon och öron framöver. Och whiskyn, inte fy skam med en liten slatt vatten till, det ni.

6 comments:

Cornelia said...

Grattis! Hoppas Du får en härlig dag!

Ilva said...

GRATTIS BOSSE! Ha det ROLIGT!

Anonymous said...

Ett stort grattis till dig!!!

Men du, varför förstara whiskyn med vatten??

Tankevågor said...

GRATTIS BOSSE! Nu tar jag en liten whisky här och skålar för dig! Kram!

Härlig tavla du fick!

bosse said...

Tusen tack för gratulationerna! Ja det blev verkligen "min"dag igår. Gratulanter i långa banor med blommor och presenter som nu fyllt upp hela biljardbordet. Mera whisky ja t.o.m en hel kagge,och till sommaren får jag som present av grannarna hyra en Harley Davidson för en dag och glida fram på genom landskapet. Gäller bara att välja rätt dag så man slipper regnställ. Så än en gång ladies, tack för gratulationerna.

Ilva said...

Bosse-du är utmanad!